środa, 18 grudnia 2013

Moje pierwsze wyzwanie

Jak zapowiedziałam w poprzednim poście wracam do walki o fit figure .Z wielu wyzwań którym chcę sprostać na pierwszy ogień poszło zapewne wszystkim już dobrze znane  "30 dni z Mel B.". Wyzwanie to pochodzi z facebookowej Tablicy Motywacji i skupia się na najbardziej newralgicznych miejscach czyli: uda,brzuch i pośladki. Dodatkowo co drugi dzień wytapiamy boczki z Tiffany co cieszy mnie szczególnie gdyż "muffin top" to moja zmora a przez nie mój zad wydaje się jeszcze okazalszy niż jest w rzeczywistości ;)
Już kilka pierwszych dni ćwiczeń za mną,są lekkie zakwasy ale nie poddaję się ! :)





Ćwiczenia prezentują się następująco:

Rozgrzewka 5 min





Nogi 10 min





Pośladki 10 min






Brzuch 10 min





lub ABS 8 min





+ boczki z Tiffany





i opcjonalnie cardio





Rozciąganie 5 min




Przerabiałyście to wyzwanie?Jak Wasze wrażenie? :)


9 komentarzy:

  1. Wolę organizować swoje wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie. trzymam kciuki. sama ruszam (oczywiście) od stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od stycznia zamierzam się wziąć porządnie do roboty :) Teraz to bardziej lajtowo,porządki świąteczne,święta-będzie mniej czasu żeby przyłożyć się do ćwiczeń ale nie chciałam być bezczynna ;) Trzymam kciuki również za Ciebie :)

      Usuń
  3. Szukasz szybkiego sposobu na zrzucenie niepotrzebnych kilogramów oraz budowę rzeźby sylwetki w krótkim czasie z zadowalającymi efektami ? Masz dość trudnych poradników oraz wyrzucania pieniędzy w błoto ?
    Oferujemy całkowicie darmowy poradnik dotyczący odchudzania napisany przez profesjonalnego trenera fitnes.
    Napisz do nas, na pewno odpiszemy!
    Email: odchudzaniemax@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trening z MelB polecam - dodatkowa zdrowa i zbilansowana dieta to pomoże uzyskać efekt na trwałe, a nie tylko na chwilę i jojo za chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  5. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonały artykuł, ja ćwiczę w domu z MelB

    OdpowiedzUsuń
  7. Też słyszałam, że MelB jest świetna i jej treningi pomagają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! To dla mnie ogromna motywacja :)