czwartek, 2 stycznia 2014

Postanowienia noworoczne

Nadszedł nowy rok- 2014. Podsumowywać starego nie będę choć był dla mnie bardzo pomyślny :) Mam jednak nadzieję że obecny będzie jeszcze lepszy a mi uda się spełnić zarówno stare jak i nowe postanowienia :) Przede mną nowa,czysta karta i tylko ode mnie zależy czym w tym roku ją zapełnię..





Moje postanowienia noworoczne :

★ regularne prowadzenie bloga: nie sądziłam że to będzie tak świetny motywator ;)

★ zaległe wizyty lekarskie: czyli doprowadzenie do porządku swojego zdrowia i zaliczenie wszystkich zaległych badań i zabiegów

★ unormowanie godzin snu: mój bardzo duży problem

★ szlifowanie umiejętności jazdy samochodem ;)

★ nadrobienie zaległości na studiach

★ powrót do czytania książek: powiedzmy minimum 40 książek w roku 2014 :)

★ lepsze i zdrowsze odżywianie

★ regularna i zróżnicowana aktywność fizyczna

★ więcej biegać: czyli na początek osiągnąć stan w którym przebiegnięcie 5 km nie będzie dla mnie wyczynem a co za tym idzie:

★ wziąć udział w imprezie biegowej/maratonie a najlepiej w więcej niż jednej ;)

★ rozciągnąć się do szpagatu: o tym celu już wspominałam wcześniej


★ być szczęśliwą! :D

Mam nadzieję spełnić lwią część z tych planów i Wam również życzę aby Wasze postanowienia zostały spełnione a ten nowy rok był lepszy niż poprzedni :)



4 komentarze:

  1. Świetna lista ! Jeśli będziesz szukać diet i ćwiczeń na odchudzanie. To zapraszam na swojego bloga odchudzanie plus Napisz później ile z tych punktów udało Ci się zrealizować. Pozdrawiam Tomek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukasz szybkiego sposobu na zrzucenie niepotrzebnych kilogramów oraz budowę rzeźby sylwetki w krótkim czasie z zadowalającymi efektami ? Masz dość trudnych poradników oraz wyrzucania pieniędzy w błoto ?
    Oferujemy całkowicie darmowy poradnik dotyczący odchudzania napisany przez profesjonalnego trenera fitnes.
    Napisz do nas, na pewno odpiszemy!
    Email: odchudzaniemax@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje postanowienie? Lepsza forma w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! To dla mnie ogromna motywacja :)