poniedziałek, 13 stycznia 2014

Fit zakupy-biustonosz sportowy

Od dawna poszukuję dobrego sportowego stanika.Mam obfity biust 85D (który jest moją dumą) więc biustonosz musi być "pancerny". Bieganie z podskakującym biustem lub intensywne treningi nie są ani przyjemne ani tym bardziej zdrowie i bezpieczne:/ 
Zachęcona obecnymi przecenami i wyprzedażami dokonałam zakupów na Zalando.


Pierwszy z wybranych przeze mnie staników to Moving Comfort model Vero


Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne.Świetna jakość wykonania i bardzo żywe kolory.Biustonosz posiada wyprofilowane miseczki.Ramiączka są regulowane,można je również odpiąć i skrzyżować.Całość prezentuje się naprawdę ładnie i solidnie.
Ja wybrałam rozmiar XL i niestety nie jestem do końca przekonana...mam wrażenie że mimo dobrego przylegania nie zapewnia dla mojego biustu takiego wsparcia jakiego bym oczekiwała,piersi wciąż są "nad aktywne" w treningu ;) Rozważam zwrot...choć z żalem...
Przeceniony na 79 zł ze 129zł






Drugi stanik to Nike Pro Bra Flash



I tu wielkie zaskoczenie! Właściwie nie spodziewałam się po biustonoszu o kroju topu dobrego trzymania ale ku mojemu zdziwieniu jest to strzał w 10! Stanik nie tylko świetnie przylega ale trzyma biust  w miejscu w którym być powinien,nic nie podskakuje nawet w intensywnym treningu.Mocno spłaszcza biust co dla niektórych może być wadą,mi natomiast nie przeszkadza.
Produkt sam w sobie jak to u firmy Nike bywa-wysoka jakość wykonania z dbałością o detale.Z tego zakupu jestem bardzo zadowolona i już planuję zakup kolejnej sztuki tego modelu ;)
Wybrałam rozmiar L, przeceniony na 99 zł ze 139 zł.






25 komentarzy:

  1. Obfity biust? Moja przyjaciółka ma G, a jej mama K. :D Słyszałam bardzo negatywne opinie na temat Zalando. Moim zdaniem stanik sportowy powinien spłaszczać biust, bo ma dobrze trzymać, więc automatycznie spłaszcza. Zresztą - jak idziesz biegać/ćwiczyć czy cokolwiek innego wygląd biustu nie jest taki ważny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już są biusty według mnie mocno wykraczające poza pojęcie "obfity" ;) To moje pierwsze zakupy w Zalando i przebiegły pomyślnie więc jeszcze nie miałam okazji się do nich zrazić. MI też nie przeszkadza spłaszczanie,mam czuć się przede wszystkim komfortowo ale wiem że wielu osobom to przeszkadza i uznają to za wadę biustonoszy sportowych.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. A rozmiar masz dobrany przez Brafiterkę? Ja mam 70G i nie wygląda wcale na obfity. 70 pod biustem i noszę rozm.M. 85 zapewne coś koło XXL? Jeśli nie to zapewne nosisz zły Rozmiar.. Sama wcześniej myślałam,że mam E80.. Pozdrawiam

      Usuń
    3. A rozmiar masz dobrany przez Brafiterkę? Ja mam 70G i nie wygląda wcale na obfity. 70 pod biustem i noszę rozm.M. 85 zapewne coś koło XXL? Jeśli nie to zapewne nosisz zły Rozmiar.. Sama wcześniej myślałam,że mam E80.. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Właśnie zamierzam kupić sobie stanik sportowy, jednak ja mam dosyć mały biust ;)
    Bardzo podobają mi się kolory obu biustonoszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę więc owocnych zakupów :) Może coś w podobnych kolorach? :D

      Usuń
  3. Kolory są boskie. Ważne,że chociaż jeden się sprawdził idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i w dodatku ten którego o to kompletnie nie podejrzewałam ;)

      Usuń
  4. Ja czaję się na taki stanik sportowy z Nike. Twój ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słonikowy bardzo podoba się kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć:)

    Chciałbym Cię serdecznie zaprosić do rejestracji na forum skierowanym szczególnie do
    blogerów, gdzie możesz się dzielić swoją wiedzą i wsparciem:
    www.twojasylwetka.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. żywy kolor pierwszego jest super !

    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w wyzwaniu Try to design

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy prezentuje się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jestem ciekawa czy rozmiarowo były dobre, nigdzie nie uciskały albo nie były za luźne? Trochę się właśnie tego obawiam przy zakupie stanika do ćwiczeń przez internet

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne są te biustonosze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne , zastanawiam się czy również mam sobie zakupić taki stanik sportowy , bo jak na razie nie posiadam żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ktoś ma większy biust, to stanik sportowy to obowiązek. Wiem po sobie - jak zaczęłam więcej ćwiczyć, to szybko uznałam, że bez stanika sportowego nie jest to komfortowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny, biegajcie bez staników, na pewno bedzie większy ruch na trasach

    OdpowiedzUsuń
  14. Biustonosz do uprawiania sportów szczególnie takich jak bieganie jest bardzo ważny. Ja jako młoda mama karmiąca piersią szczególnie muszę mieć mega dopasowany sportowy stanik...

    http://train-your-progress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak sie sprawuje? Chce coś kupić porządnego do biegania i nie chce, żeby stanik po kilku praniach nienadawał się do użytku.

    OdpowiedzUsuń
  16. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię nosić sportowe staniki, ale rzadko można je znaleźć w większych rozmiarach. Na przykład tutaj wszystkie biustonosze, które mają większe rozmiary, są co prawda bardzo ładne, ale niestety nie są one sportowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również czasami bieliznę zamawiam przez internet i jeśli uda mi się znaleźć coś czego szukam to jeszcze lepiej. Bardzo fajnie jeśli dany sklep internetowy ma możliwość wysyłki firmą kurierską https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/fedex to wtedy wiem, że z pewnością skorzystam z takiej oferty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! To dla mnie ogromna motywacja :)