środa, 9 października 2013

Amazonia

 Sól do kąpieli Amazonia z BingoSpa

Opis producenta:
"Łatwo rozpuszczalna, pieniąca sól do kąpieli Bingo Spa Amazonia zawiera ekstrakt z guarany. Daje obfitą pianę i rześki, grejpfrutowy zapach. Zawarty w soli jod oraz mikro- i makroelementy powodują, że kąpiel wyjątkowo odświeża i relaksuje.
Guarana zawiera m.in. 48% kofeiny oraz alkaloidy: teobrominę i teofilinę. Posiada właściwości antyoksydacyjne oraz przeciwbakteryjne, niezastąpiona w procesie ujędrniania i wygładzania skóry. Guarana działa stymulująco, znosi zmęczenie fizyczne i psychiczne, zwiększa umiejętność koncentracji i zapamiętywania. Wykazuje poza tym działanie antyoksydacyjne (neutralizuje wolne rodniki) oraz przeciwbakteryjne. Zmniejsza ryzyko wystąpienia zawałów i udarów, przyspiesza metabolizm."



Jak jest w rzeczywistości? :)

Sól ma pojemność 580g przy czym jak większość produktów tej firmy jest bardzo wydajna.Wzięłam z nią już kilka kąpieli i ubytek wciąż jest niewielki...a naprawdę nie żałuję i sypię sobie "od serca" ;P
 Faktycznie bardzo łatwo i szybko się rozpuszcza nie pozostawiając żadnych grudek.Jestem na to wyczulona bo przetarcie w wannie gołym tyłkiem po ostrych pozostałościach soli gruboziarnistych nie należy do przyjemności :D Sól pachnie bardzo intensywnie,cytrusowo.Zapach ten działa odświeżająco i wspaniale relaksuje. Produkt ma kolor pomarańczowy i tak też barwi wodę w wannie.

Co ważne nie zauważyłam przesuszonej skóry co zazwyczaj towarzyszy mi w kąpielach.Wręcz przeciwnie,skóra jest nawilżona i długo jeszcze pachnie cytrusami.


Ja jestem zadowolona z owej soli i z czystym sumieniem polecam szczególnie za tak niewielką cenę wachającą się w grannicach kilku złotych(według producenta 7 zł).


PS: Nie współpracuję z firmą Bingo Spa.Ich produktów używam bo je lubię i sobie cenię a przy okazji moją opinią dzielę się z Wami :)

3 komentarze:

  1. miałam kiedy tą sól i była ok, zapach bardzo mi odpowiadał, ale niestety barwienie wanny już niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! To dla mnie ogromna motywacja :)