piątek, 11 października 2013

"Pupa do góry!" Joyce Vedral

Jakiś czas temu w jednej z księgarń z tanimi książkami do mojego koszyka trafiła pozycja o wdzięcznym tytule "Pupa do góry!" Joyce Vedral.Nie jest to książka nowa bo ukazała się w 1996 roku nakładem wydawnictwa Dragon.Kupiłam ją za niewielką cenę 9 zł.

Joyce Vedral jest doktorem filologii angielskiej i ekspertem do spraw fitness.Wielokrotnie zdobywała nagrody w tej dziedzinie a jej publikacje zyskały statusy bestsellerów.


W książce Vedral opisała program trwający łącznie 24 godziny i mający pomóc nam uporać się ze strategicznymi punktami kobiecego ciała:brzuch,uda,pośladki.Ma być ona łatwy i dający szybkie rezultaty w walce ze zbędnym tluszczykiem i cellulitem.Autorka swoją metodę opracowała na podstawie obserwacji i wiedzy zdobytej w pracy z kulturystami.Metoda ta polega na ćwiczeniu w intersetach czyli łączeniu ćwiczeń w pary na poszczególną część ciała.

Na 290 stronach w przystępny i dowcipny sposób opisano założenia programu,wszystkie ćwiczenia ilustrowane zdjęciami autorki,tygodniowy plan treningu i rady dotyczące utrzymania formy.Jest również rozdział dotyczący odżywiania.

Noszę się już od jakiegoś czasu z myślą żeby sprawdzić skuteczność tego treningu i chyba wreszcie się za to zabiorę :) 
A może ktoś z Was ćwiczył już z tym lub innym programem Joyce Vedral?

9 komentarzy:

  1. nie mogę;-)...fryz tej Pani...powalający;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe. Daj znać jak efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję,jak tylko zbiorę się żeby przetestować ten program :)

      Usuń
  3. Ćwiczyć nie ćwiczyłam, po Chodakowskiej jakoś mnie zniechęciły te programy i wolę siłownię i fitness :)
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na fitness też planuję wrócić i to koniecznie:) Dziękuję Ci za dodanie mnie do obserwowanych,jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o niej, ani o jej programie nie słyszałam. Poczekam na recenzję od Ciebie i wtedy może się skuszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! To dla mnie ogromna motywacja :)