wtorek, 27 sierpnia 2013

Biegamy! :)

Nigdy nie byłam szczególną zwolenniczką biegania.Przez całe swoje życie wręcz nienawidziłam tego rodzaju aktywności i biegłam jedynie kiedy musiałam a i to niechętnie ;) Biegać nie lubiłam,nie chciałam i przede wszystkim nie umiałam.Przebiegnięcie kilku metrów powodowało już zadyszke,ból gardła i ogólnie mało komfortowe odczucia...
Do biegania przekonałam sie dopiero niedawno wiedząc że to nie tylko najlepsza dorga do zrzucenia zbędnych kilogramów ale również dobroczynny wpływ na cały organizm!


Bieganie:
-odchudza :D
-mobilizuje układ immunologiczny
-poprawia pracę mózgu
-zwalcza stres
-wpływa korzystnie na libido ;)
-wzmacnia serce i układ krwionośny
-wzmacnia mięśnie i ścięgna
-obniża poziom złego cholesterolu
-zmniejsza ryzyko wystąpienia cukrzycy,zawałów,wylewów
-obniża wiek biologiczny organizmu


Mnie te argumenty przekonały żeby sprobować polubić bieganie.Początki nie były łatwe...po przebyciu nawet krótkiego dystansu czułam się masakrycznie.Obecnie nie jest już tak źle choć wciąż nie mogę nazwać się biegaczem;) Przebiegłam już 50 km z Nike +.Do tej pory raz udało mi sie dociągnąć do dystansu 5km,moim celem jest powtórzenie tego "wyczynu" ;)

Planuję również spróbować swoich sił w nadchodzących wydarzeniach dla pasjonatów biegania.

Bieg na piątkę - W ramach Maratonu Warszawskiego który odbędzie się 29 września w Warszawie na dystansie 5km.


Drugie wydarzenie to Biegnij Warszawo 6 października.To już dystans 10 km i mam nadzieję doturlać się jakoś do mety ;)




Chyba nawet zaczynam troszeczkę lubić to bieganie ;)


6 komentarzy:

  1. a może jeszcze ColorFun ;-) zupełnie dla frajdy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad nim ale niestety data niebardzo mi pasuje :(
      Dzięki za odwiedziny ;)

      Usuń
  2. dobre powody do biegania i motywacje ;)

    re: okolica to moja miejscowość tzn wieś ;) Beskid Wyspowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to pewnie sie spotkamy :) ja na 10 sie nie porwe jeszcze ;) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby i praca mojego mózgu się poprawiła bo kiepsko z tym ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! To dla mnie ogromna motywacja :)