piątek, 16 sierpnia 2013

Co już osiągnęłam?

Takie małe podsumowanie tego co już udało mi się osiągnąć :)

Moja droga do sukcesu zaczęła się na przełomie lutego/marca tego roku.

Startowałam z wagi prawie 90 kg przy wzroście 170cm...

O żadnej konkretnej diecie nie było mowy.To kompletnie nie dla mnie :P Sama świadomość tego że nie mogę sobie pozwolić na wiele rzeczy sprawia że nie mogę przestać o nich myśleć.Zjadłabym coś na co normalnie nie miałabym ochoty tylko dlatego że wiem że mi nie wolno ;)
Postanowiłam więc podejść do tematu rozsądniej i długofalowo.Nie stawiałam sobie bezsensownego w moim wypadku celu typu stracić określoną ilość kilogramów do określonej daty.Chciałam całkowicie zmienić swój dotychczasowy tryb życia na zdrowszy i bardziej aktywny.Najważniejsze założenia to unormowanie godzin snu,5 zdrowych posiłków i regularna aktywność fizyczna.



Obecnie moja waga to 76 kg i ubytek 9cm w biodrach i po 5 w talii i udach :)



Niestety nie wszystkie założenia udało mi się wprowadzić do mojego trybu życia a nawet jeśli to chwilowo.Wciąż kładę się nad ranem i przesypiam pół dnia,ruch owszem był ale regularnością pochwalić się nie mogę.Z posiłkami też różnie bywało.Pewien spadek wagi udało mi się uzyskać ale nie jestem z siebie zadowolona,napewno osiągnęłabym znacznie więcej gdybym porzadnie wzięła sie za siebie ;)


Od jakiegoś czasu do mojego tyłka wlazł tak ogromny leń że nie mogę się zmotywować do ponownej aktywności fizycznej :P Moim posiłkom i litrom wypijanej coli też daleko do zdrowego odżywiania...Waga wprawdzie wciąż spada ale obawiam się że taka rozpusta szybko sie skończy i nim się obejrzę mój metabolizm zwolni...

Najwyższy czas wyjść z tego małego kryzysu i dalej podążać ku  zamierzonej sylwetce...


2 komentarze:

  1. świetny rezultat , ja startowałam z wagi 100.2 kg , dziś ważę 80.8 kg więc tak jak u Ciebie są zmiany i efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow brawo! Nie lada wyczyn trzymam kciuki za kolejne :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! To dla mnie ogromna motywacja :)