poniedziałek, 12 sierpnia 2013

No to zaczynamy!


Blog ten z założenia ma być moim motywatorem i dziennikiem w walce o wymarzone ciało.
Moja droga do celu trwa już od kilku miesięcy i przez ten czas ubyło mnie ponad 10 kg.
Teraz pojawił się pomysł prowadzenia bloga-takiej małej części mojego świata. Chciałabym dzielić się moimi odczuciami,sukcesami,porażkami,tym co mnie interesuje i tym co polecam.Znajdą się tu treningi i ćwiczenia które wykonuję lub zamierzam ale również rzeczy niekoniecznie związane z fitnessem i sportem za to będące częścią mojego stylu życia :)

Będzie więc to blog wielotematyczny i tak naprawdę sama nie wiem w jaką strone wyewoluuje,okaże się z biegiem czasu :)

PS: Jest to mój pierwszy blog i będzie sie jeszcze mocno zmieniał,mam nadzieję na plus :)

Wasze komentarze będą dla mnie ogromną motywacją do działania więc za wszystkie będę wdzięczna :)

Pozdrawiam! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! To dla mnie ogromna motywacja :)