wtorek, 20 sierpnia 2013

Koncentrat cynamonowo-kofeinowy z BingoSpa

Koncentrat cynamonowo-kofeinowy to preparat przeznaczony do przeprowadzania zabiegów "body wrapping" w warunkach domowych.Ma bardzo silne działanie dzięki dużej zawartości olejków: cynamonowego,pomarańczowego,goździkowego i kofeiny które mają redukować tkankę tłuszczową.
Producent obiecuje zmniejszenie cellulitu,obwodu uda a także większą jędrność i nawilżenie skóry.



Owego koncentratu używałam od ok miesiąca.Przeprowadziłam 5 zabiegów,co drugi dzień.

Produkt ma konsystencję galaretki o silnym,korzennym zapachu.Może być on dość drażniący jednak ja go uwielbiam ;)
Jest niezwykle wydajny.Pomimo tego że nie oszczędzałam i nakładałam spore ilości na uda,brzuch i pośladki nadal jest więcej niż 50% opakowania.



Sam zabieg wygląda tak że po nałożeniu preparatu w miejsca odkładania się tkanki tłuszczowej i występowania pomarańczowej skórki owijamy się folią spożywczą.Dla lepszego efektu można przykryć się kocem lub szlafrokiem. Docelowo zabieg należy przeprowadzać 45 minut w cyklach po 5,co 4-5 dni.

Już po kilku minutach czuć ciepło i pieczenie :) Trzeba przyznać że szczypie niemiłosiernie i wytrzymanie tych 45 minut nie zawsze jest łatwe ale warto! Zdecydowanie widać różnice,cellulit jest wyraźnie mniejszy,skóra napięta,jędrna i zmniejsza się obwód uda :D Wprawdzie u mnie to raptem 1 cm ale przy tak dużej ilości tkanki tłuszczowej to i tak dobrze ;)

Jestem bardzo zadowolona z tego koncentratu i pomimo uciążliwości zabiegu ze względu na pieczenie i foliowanie będę kontynuowała stosowanie ;)

Polecam :)


4 komentarze:

  1. Zgadzam się z Twoją opinią :) U mnie efekt też był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam nastawiona trochę scyptycznie,wydało mi sie to zbyt proste żeby było prawdziwe ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! :)
    Dziękuję Ci za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam;) ja zrobiłam jeden zabieg i nie wiem czy kiedykolwiek zdecyduje się jeszcze. Piekło mnie nie miłosiernie, miałam całe nogi czerwone i spuchnięte, do tego siedzenie w wannie z lodowatą wodą przez godzinę nic nie dało. Nigdy nie zapomnę tego okropnego bólu;p
    Ale po takiej kuracji lodowatą wodą, nogi na pewno się ujędrniły:) od tego czasu mam uraz do wszelkich balsamów,które chłodzą lub grzeją;p
    Pozdrawiam,
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to bardzo silna reakcja :O Ja ten koncentrat jestem w stanie stosować ale jego silniejszą wersję z papryką już niebardzo-objawy podobne do Twoich ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz! To dla mnie ogromna motywacja :)