piątek, 16 sierpnia 2013

Cele,motywacje,wyzwania

Moje główne założenia których dotąd nie udało mi się zrealizować to :
-unormowanie godzin snu
-regularne treningi/aktywność fizyczna
-5 zdrowych posiłków dziennie
-zastąpienie słodkich napojów wodą

Myślę że warto znowu nad tym popracować bo to podstawa do osiągnięcia fit figury :)

Od dawna marze o różowych rurkach...i takie piękne rureczki już czekają w mojej szafie.Im dalej mogę je na siebie wciągnąc tym bardziej motywują mnie do dalszej pracy...pewnego dnia w końcu będą leżały jak ulał ;)
Czas też zacząć rozglądać się za jakimiś wyzwaniami..Na dobry początek,od września wraz z thesummerbody   zaczynamy trening z książką Ewy Chodakowskiej.Razem raźniej :)

3 komentarze:

  1. Ładnie ;) słodkie/kolorowe/gazowane napoje to zło! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wsparcie :)
    Takie napoje są fee dlatego staram się je eliminować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. re: dzięki! może dlatego, że mój model to dziecięcy i w innej wersji kolorystycznej ich nie było :P ale mi też się podobają, ale ważniejsze jest to, że są mega wygodne! pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! To dla mnie ogromna motywacja :)